Jag ♥ Lina och Christine

Snart äre fan jul.




Jobb intervju i morgon, känns så jävla bra.
Trodde inte att det skulle gå såhär fort, men det känna så underbart!
Uniflex bemmaning i köpcenter, eller snarare City Gross, perfekt ju.
Då får man ju rabatt fast det är jätte billigt.
Ska bli riktigt kul.

Satt och pillade med lite bilder på systrarna mina,
kan inte ha finare än dom.
Döm själva :)







Nu kanske ni får mer förståelse för vad min tatuering egentligen betyder.
Lina <--- L
Hallin ^ H
Johanna --> J
Christine ---> C
LHJC

 Satt även och lekte lite med en bild på mig själv igår.


Kommentarer
Postat av: Christine

Gah vad ful jag är på bilderna. Jag ser utvecklingsstörd ut.

2009-11-19 @ 19:16:27
URL: http://dissys.blogspot.com
Postat av: Christine

Äh ta vilka du vill. Det får se ut som pappa har en utvecklingsstörd dotter:P

2009-11-20 @ 21:50:19
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0