I will get through this night.

Time to say goodbye to the daily ways.



Kommer verkligen sakna alla, chock besked? ja.
Men vi ses snart igen. Hoppas jag.

Var med mamma och shoppade här om dagen, blev massa presenter till Johan som fyller år.
Men jag fick ett par nya skor. Så jävla snygga till allt.
Tråkigt att bara ha stövlar så dessa är mina nya söta saker.



(Bild från : www.dinsko.se)

Sen satt jag som besatt på tradera, själv kan jag inte buda så Johan får buda på allt jag blir kär i.
Vann en jätte söt väska på Tradera för endast 170kr.
Känner mig verkligen som en vinnare, nu ska den bara komma hem till mig.



Sen var jag på bio igår, jag och Johan såg 2012. Tyckte den var ganska beige, men för er som gillar att få ångest och vänta på 2013 får gärna se den.
Inte min typ av film riktigt.

Så idag blire ägna sig åt att söka jobb och softa.
:)




Kommentarer
Postat av: Christine

Snygga heels. Vettuu.. jag vann 500 kr på Bianco.. det är ngt fel på mig jag vinner saker hela tiden.. Puss puss!

2009-11-18 @ 15:23:42
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0