How manny times must I say this?

I just called to say, I love you.
I just called to say how much I care.




Jobb intervju idag, verkade som om det gick bra.
Hon sa iallafall att jag hade gett ett bra intryck på henne både i telefon och idag.
Hoppas verkligen jag får det här nu.

Jag och Johan har iallafall insett att en av våra råttor är fladdermus..
eller hon tror det iallafall.
Hon kastar sig från det ena till det andra som om hon hade vingar, dock störtar hon ofta.
Och den andra är en liten gris.
Nä inte skämta, antagligen har hon den där jobbiga sjukdomen många råttor har, plasma.

Min älskade familj.


Älskade Joen och Bentley. Hade ju sist en bild på Melody :)


Enjoy the day.. and keep your fingers crossed.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja, jag heter Johan och inte Joen, låter ju värsta fääägit ju! Dessutom heter de fladdermöss (plural) i meningen "insett att en av våra råttor är fladdermus.." tänkte bara att rätt ska va rätt



Sär skrivning dys lexi :P Jo han

2009-11-20 @ 14:37:11
Postat av: J

Äsh då

2009-11-20 @ 14:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0