Grattis Johan. ♥

Everywhere and everytime, your are the only one.
And even if our ways are parted,
your always in my heart.



Igår fyllde min favorit år. :)
Nu är Johan 26. Blev en väldigt lyckad kväll fast jag hade panik under hela dagen.
Vi åt på Texas Long horn, så extremt mysigt ställe. Det var inte ens jobbigt att äta med händerna fast jag blivit lite fin i kanten.
Jag tog Revbensspjäll med bakad potatis. Det var så gott. Och till det ett Australenskt vitt vin.
Johan tog någon jätte blodig biff med pommes och en lätt öl. Då han körde.
Hoppas verkligen Johan blev lika nöjd med kvällen som jag blev, i slutändan.


Kände mig riktigt nöjd när vi gick hem för att äta tårtan jag bakat.



Det här behövs:
El visp,
Hallon
6 Dl visp grädde
1 Sprutvisp grädde
Två bananer
Två påsar Chocklad moose med crisp.
Två dl mjölk
Block chocklad
Och
jag fuskade så det blev köpta tårtbottnar.

Såhär gjorde jag:
Först blandade jag mjölken med påsarna med chocklad crispen och tog som  understa lagret.
Sen mosade jag bananerna och blandade med den oblandade vispgrädden (3dl) och vispade allt med elvisp.
det blev mitten lagret.
Sen Till översta lagret använde jag resten av vispgrädden. Gjorde ett hjärta med sprutgrädden och la hallonen i mitten.
Sen rev jag blockchockladen och strödde runt.
Den blev väldigt god.



Sen blev det lite nagelförlägning, kostade bara 150kr på kicks.
Dock blev det ganska stress jobb igår då jag höll på med massa förberedelser samtidigt men jag slipade och fixade till dom bättre idag, samtidigt som jag såg på Walk the line.
Det måste vara en av dom bästa filmerna som skapats :)

Var hoss tandläkaren idag, hon tyckte jag varit jätte duktig sen förra året och behövde bara 6 minuter för att slipa bort lite tandsten på ett ställe. Det kändes riktigt bra att jag har fina tänder nu :)
Så nu ska man tvätta ansiktet och göra sig iordning, ska hämta Johan snart. :)


Ha en riktigt mysig dag,
och så vill jag välkomna alla nya besökare och Dellgren.
Sorry för min svenska ^^



Kommentarer
Postat av: Christine

Vilken fin tårta! Du kan ju visst pyssla. Jag vill också ha en sån! Nu!



Och du är så söt "jag har blivit lite fin i kanten".. hihi.. puss puss älskade syster

2009-11-26 @ 02:16:29
URL: http://dissys.blogspot.com
Postat av: Mr. XXX ;)

Heeeeeej.

Tack för din fina tårta, fina presenter, fina blogg. För att du helt enkelt är en fin person. Och fin är ett väldigt fint ord, inte sant?

hejåhå! kraam

2009-11-26 @ 09:28:31
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0