Fuck the pain away.

Sometimes this beauty is chocking me,
but atleast its your hands at my trout.



^ Totala stavfel.

Akut ryggskott, låter det inte bedårande?
Hade så ont i ryggen igår och jag hoppades på att det skulle gå över under natten.
Men nej, ont hela dagen så jag knappt kunde sitta, stå var helt okej.
Fick gå till farbror doktorn och höra att det var ett akut ryggskott som antagligen försvinner av sig självt.
Han sa att jag får börja träna och bygga upp muskelaturen i kroppen så får man det inte lika ofta.
Jonne som har så extremt "rolig" humor tyckte att jag skulle pröva Doggy style.

Påtal om det, sex alltså. Hörde jag på p3 (skyll på Åsa) att den duschen vi har idag har sitt ursprung i självtillfredställelse branschen. Den första duschen som vi har idag kom från en kvinnlig massage aparat för underlivet . Man fick använda sig av det om någon var deprimerad. Och många på den tiden var deprimerade pågrund av sexuell frustration.
Undrar hur många som känner sig så idag?

Här kan man ju få sex gratis, smärtfritt och känslolöst efter en kväll på krogen.
Då skulle jag nog faktiskt föredra en masage stav :)

Det finns ju hur mycket roliga leksaker till dig och den du borde älska mest (alltså dig själv).
Så skönt att inte behöva känna den där känslan, "nej nu kommer jag hem och är ensam"
Du kan klara dig själv :)
(okej tills du hittar någon du vill ha sex med, men du måste inte bara för att du är "tvungen")




Have fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0