Oron kallar.

Youve been the sweetest part of my life for so long.
Don't say what you about to say,
look back before you leave my life.
Be sure before you close that door.
before you go,
Babe think twice.



Jag tänker på dig nu,
onödigt mycket.
Du har fått mig att bli en så mycket bättre människa på många delar.
Men samtidigt fått mig att bli en sjukt dålig på andra saker.
Som mina känslor är otämjdbara, värre än förr.
Mina känslomässiga utlopp är bara ett av tusen.

Du har värkligen varit det bästa i mitt liv länge.

Och du kommer vara i mitt hjärta länge till.


Satt på motorcyckeln igår, och en tanke kom upp då jag och Johan lämnade Barkaby bilträffen.

"Fatta att JAG är bästa vän med Johan Skön"

Det värmde.


Nu är det inte många dagar kvar till studenten. Det känns pissigt.

Vet inte var jag ska ta vägen sen.

Säger bara en sak.


Det blir terrorisera ams.se sen.





Den här låten har satt sig fast hårt i min hjärna, det känns för sant.
Och det är det som är det som är det jobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0