Jävla alkis.

Everyone I know, goes away in the end..

Nin & Cash




Söndag morgon, den som rauli brukar kalla det, its the ångest day.
Har dock bara lite ångest. Inte så mycket.
Jobbigaste är nog att jag inte kan prata med någon om varför min ångest är där idag.
Hur som haver.
Fredag, fest med Beccus på alkis krogen, slutade i en liten överfyllo afton. ;)
Lördag, vakna av mestverk, spy två ggr, somna svettig med en varm motvillig Johan att värma magen med. Vakna igen, blir aggresiv och supa med Jonne och Johan i Jonnes Dodge. 
Fortsätta supa som resluterar i smått irritation och många bimbo blickar. LOL dock,
Då jag inte har någonting att göra med min bästa väns känslor och handlande.

Vakna på morgonen. Ah, sitta här med stress inför att bli klar med bilderna. Vet inte ens om jag är nöjd, får orka göra om dom till JPG och ladda upp dom, men inte nu.
Här var lite bilder som jag fottade med Johan när vi var ute och åkte därimot.

 
Johan hade lekt lite, va fint det blev. Jävla Vandal ;)
 


Fin fint påriktigt, men fotografen var dum i huvudet.



Sen blev fotografen trött på allt och satte sig ned i sitt vackra (lånade) skinnställ, vackert tjejen ;P



En annan vacker bild på min älskade fartdåre ;)



What you give is what you get

Kommentarer
Postat av: Mr. Big...mena J

Give me a copy of the last pix, plz!

2009-06-09 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0