I need your attetion.

Johanna tänker;
- Varför ska man lyssna på sitt hjärta när det ändå aldrig gör som man vill?




Burnoutcompetition igår.
Det var jävligt nice, skriet var bäst. Och smällen jag fick var också rätt soft :P
Innan vare Ösmo marknaden.
Johan köpte 12st filmer av BBC alltså "kaos" filmer. Typ om Hitler, Atombomber och sånt.
Jag köpte iallafall en intelligent film Shrek 2. :D

Diskuterade lite med Dellgren här om dagen.
Och insåg att jag ångrar inte så mycket, bara två saker.
Att jag träffade svinet och att jag blev vän med en viss människa igen.
Det känns så kasst att man inte kan vrida tillbaka tiden.
Hmm..

Imorgon blire att fixa Beccus Portfolio, går nog snabbt och smärtfritt skulle jag tro. (:

Lite urval ur mina 600bilder som blev fotograferade igår. Två minneskort på 4 och 2 G :P
Jag är sjuk.

Ja du Johan nu har jag verkligen många namn : Johanna, Bästa vän, inneboende, webbmaster :P 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0