Heart ache and head quake

It is to dying in anothers arm, but why did I have to try it?



Konstig dag idag, Kunde knappt få upp ögonen då jag skulle upp ur sängen. Skulle skriva prov i mediekommunikation och mediekunskap.
Kan ni skilja dom åt?
Nä det kunde varken jag, min lärare eller min rektor.
Hela provet var runt blandat och jag klarade inte det första. Som jag trodde var mediekunskap, men egentligen var det mediekommuntikation. :/
Så, jag pluggade som fan till det nästa provet, som jag trodde var mediekommunikation men var mediekunskap.
Min lärare sa dock att eftersom allt var jätte blandat ska jag få göra om det första igen. Känns bra att få en till chans iallafall. :)

Fick igång min power point presentation iallafall. Den blir bra bara jag får tillbaka internett som leker med mig och Johan.
Svenskan kom jag också på en jävligt bra grej till. Ska bara skriva det här, sen ska jag dra ut internett sladden och skriva i word istället :)
Och duktig som jag är ska jag ta tag i disken med ^^

Skiva i morgon.
Min klänning finns på, http://dissys.blogspot.com/





Den sista närheten rann ur mina fingertoppar,
ensamheten faller över mig,
jag gömmer mig som ett barn i mina gamla minnen.
Det är så hårt att se fram,
när jag vant mig med det som ligger bakom.
Känner fortfarande en stor saknad av det som fanns.
Då amor inte sköt sina svarta pilar
och sen skrattade åt min smärta.

Vad är kärlek?

Närhet,
Jag har glömt hur det känns att ha någon nära,
att kyssa någons läppar när man är törstig.
Att älska med någon, då det faktiskt kallas älska.
Att hålla någons hand tills det rinner svett.
Att vakna på morgonen och bli kallad vacker.
Att känna sig säker.

Att vara älskad är underbart, men jag tar ett steg tillbaka.
För det här gör mitt liv för svårt.





"Jag vaknar mitt i natten, ser på klockan. Halv fem en tidig höst dag.
Solens strålar målar hela rummet orange. Mitt i min syn ligger du.
Så känslig,
du andas långsamt.
Real love fills me.
Känslan av tillgivenhet sprider sig i mitt hjärta. Jag kysser din rygg.
och somnar om"

Om jag kunde skulle jag stanna och dö i den sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0