Belive in me.

This life is not always what it seems,
belive in me.
Couse I was made for chasing dreams.



Dagen bravader är utgjorda i intet.
Översättning, jag har inte gjort någonting idag och är utråkad.
Eller ja jag ska snart på arbetsintervju. Hoppas på det bästa.

Är trött mest hela tiden, och jag har en ständig verk i bröstet.
Ett äckel som vaknar med mig på morgonen.
Jag är olycklig.

Gjorde en bild igår, den kändes väldigt japan. Och det kanske inte är så konstigt med tanke på bilarna :)



Snart är den där jävla utställningen, här är mina bilder som jag ska ställa ut, vet inte riktigt vad jag ska säga, är inte helt nöjd, men det blir jag ju aldrig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0