Balla ur, Balle in.

Black jack? HAHA
Noway real stuff is making me turn on.
You may be the most sexy thing Ive ever seen.
How hard can it bee?



MVT Gala igår, Min student skiva.
Kan inte förstå hur fort tiden har gått, seriöst.
Hade på mig min vita klänning från Thailand. 300 baht ;P
Och mina gamla stilett klackar från C.U.M som jag köpte i slutet av 9an, till balen.
Som Ch skrev på sin blogg vann jag än en gång första pris i högsta klackar.
Men jag fick betala med en stukad (tror jag) armbåge och skrap sår på knäna.
Får faktiskt skylla lite på Frida som glidtackade mig så jag föll framlänges :P

Så jävla perfekt kväll, började dock inte så bra.
Men efter att Line fått upp mig på bordet (okej stolen, vi fick inte stå på borden) blev allt bra igen.
Efter jag halsat ett glas vin kom pappa med en fin kommentar
"Det där är min tjej".
Föräldrar brukar bli arga, men min norrlänning till far blev glad.

Glömde dock halva mitt tal.
"Och ett tack till min alldeles egna Hoffa som varit en energi källa till mig det här året"
:/ men jag fick säga det sen.

Stulna bilder är bra bilder.





Kommentarer
Postat av: Liiiinee

GRYMMASTE SKIVAN EVER!!! :D:D

Men jag hatar schools out, för de tog knappt någon bild på mig. Den enda jag hittade var på min rygg... Det konstiga är att jag kommer ihåg att hon tog en bild på oss. Jävla kärring!

Bra att du hade kul iaf, hoppas att du inte har för ont i armbågen. :) Puss

2009-05-08 @ 11:49:12
URL: http://lemine.blogg.se/
Postat av: goffe

fan vad söt du är gumman min. :)

2009-05-08 @ 17:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0