Hela helgen stormar.

Då sitter man på en okänd dator, saknar min.. :(
Känns ganska roligt att båda min bebisar har varit borta över helgen, nu är iallafall en hemma och det är helt plötsligt livat och galet i min lilla lägenhet.
Tack som fan Johan :D



Som sakt var Johan skulle åka till Belgien och köra över sin syrras saker, så det var jag och jag och jag ensamma hemma. Var dock lite skönt (förlåt) att vara lite ensam, men det blir för mkt för lilla Johanna i längden.


Fredag;
Johan väckte mig vid 6 på morgonen med kaffe. Vilket var bra då jag började vid 8 och alltid är sen till den lektionen. Han blev arg på min tandborste dock. Den tog illa vid.
Sen åkte han iväg.
Dock kom han tillbaka vid kvart  sju och kallade mig sjuka jävel.. (iof inte så konstig anledning)

Skolan kallade så jag dog med dit med en glatt humör, 131 blanketter redo att fyllas i (utskriva på micro) 30 st pennor och kameran.
I skolan träffade jag Oliver som var glad när han fick sina visit kort. Därimot svarade inte Line på sin telefon så jag höll på att få psykbryt.
Mia sa att jag hade G i foto C iallafall men potetial till högre så jag skulle lägga i en högre växel och kämpa så skulle jag kunna höja det.
Vid 11 slutade jag så då drog jag hem till mamma och överfallde min älskade Christine som kom hem efter 2 månaders tid i thailand. Taskigt og hade hon lämnat mig här hemma.
Vi hade det jätte mysig och såg massa bilder.

Sen in till stan. köpa 4G minne till kameran :)
Dagen gick fort, fick ihop 92 st ifyllda och det kommer ta mig tid att läsa egenom, började då jag hade kommit hem iallafall. Men då Goffa Hoffa, Frida (the scout) och Line Sline skulle komma var jag tvungen att spendera mesta del åt att städa upp lägenheten, det blev faktiskt riktigt bra tillslut.

Jag Goffe och Frida skickade in ett väldigt vacker sms till bandit. Men det spelades aldrig, (undrar varför)
Goffe skriver:
Hej, vi är tre stycken sexiga brudar som har kuddkrig,
vi skulle vilja ha en kuddkrigslåt, och vad passar då inte bättre än slipnots - snuff (stavning?)
Tack som Fan. Puss

Det där hade vi kul åt resten av den kvällen och såklart.
"high five!"
Stax efter klockan 12 drog dom sig hemåt.


Lördag;
Vaknade upp till ett dåligt väder, världens hämskastehuvudverk.
Ändå åkte jag hela vägen till Ulvsunda för att sitta och leka gay med Dellgren. Det var mysigt.
Vi taggade till som fan på att dra ut senare. Och Dellgren lagade mig en super god middag.
Tack älskling.

Sen åkte jag hemåt, diskade, städade upp sen var det bara att göra sig iordning och dra.
Mötte Christine, Lina, Tuva mlf. på biljard palatset.
Vi satt där i ca 2 timmar och jag höll på att få rejäla psykutbrott då jag var så enormt utråkad.
Vi åkte sen med taxi för 150 kronor till Harry's där var det mega lång kö. Stog i den i en timme. Sjukligt.
Sen kom vi in och möttes av en full dellgren och inte mindre full Catti, men det var kul.
Jag shotade en jäger och träffade en riktigt jävla bitch till bartender, tur att syrran är en lika stor bitch hon, så hon fick tag på jäveln som spillde ut hennes cider och fick den betalad ;P älskade syster.

Vi dansade hela natten lång.
Sen drog vi ned till Max och fick stå i kö en halvtimme där.
Åkte taxi hem med en glad taxi chauför som gav mig en riktigt rolig komplimang
"alltså du ser bra ut och du är riktigt intellektuel sånna brudar är verkligen en på minljonen"
Sen somnade jag gott i min säng, (jag borstade både tänderna och tvättade bort sminket, duktig)

Söndag:
Dagen bestod av mest TV tittande. Faktiskt.
Men sen kom Johan hem och då hämtade vi våran CD/DVD hylla och fyllde den med DVDer. Blev riktigt snyggt faktiskt.
Välkommen hem Johan. Saknad men inte saknad. ;)



Snart ere prov, jag säger som Goffe
"Jag heter Mikaela men kallas Goffa"
- Roffa?
(Dumma jävla Johanna) "nej Goffe"

Kommentarer
Postat av: goffe

du har ju skrivit goffa hoffa över hela bloggen ditt lilla retard!

HIGH FIVE! :D

2009-03-16 @ 23:16:27
Postat av: Som svar till Gofaf hoffa.

Ja men det är ju du till morvel djur, kan ju inte ljuga för hela världen ju? :P

Då behöver du inte kallas goffelina iallafall nu har du ett eget ;)

2009-03-16 @ 23:19:43
URL: http://ochsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0