Has someone stolen your smile?

Cant handle the pain
this life is so hollow
And I cant make the rain
to drown my own sorrow

and I cant stand this life
when you are my poison
Im cut by a knife
of your devotion

Of your devotion of your devotion
Im dead by you
I died by you

Nomy - I died by you.




Hur ska jag orka?
Du har varit på mitt sinne i ett och ett halvt år.
Det senaste året har du gett mig någonting att leva för, dig.
Men du är den enda som håller mig levande,
men som samtidigt får mig att dö inuti.
Jag är så sjukligt kär i dig.
Vet inte hur jag ska fortsätta längre.
Jag kan inte inte se dig,
men jag orkar inte se dig.
Jag älskar dig,
och är kär i dig.
Det är fruktansvärt.
Lär mig att inte känna om du nu vet hur man gör.
Lär mig att orka om du nu kan visa hur det går till.
För jag orkar verkligen inte.
Om jag försvinner,
gör du det fan heller.
Du har någonting att leva för,
jag har ont, jag kvävs, jag kommer bli levande död.
Andas men inte leva.
Jag vill aldrig älska igen.
Aldrig ha någon i min närhet.
Du har plåstrat om mig men med ditt eget blod.
Och när det rinner bort,
försvinner jag.
Jag vill inte leva genom dig.
Jag vill finnas till..

Can't live with or without you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0