Border on-line

No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby
no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby


Nomy - You better die young.




Det värsta med det jag fick se igår var inte att jag totalt kände för att ge upp utan att jag faktiskt ska lida med den känslan jag känner för dig jävligt länge. Jag orkar knappt bära den nu. Börjar bli alldeles för svårt allting nu.
"det är inte mitt fel, jag e psykist störd"
Det är ju så gott som min absolut bästa ursäkt som du kommer få.

Jävla skit liv.
Idag fick jag reda på att jag kommer antagligen få IG i foto C. Känns ju väldigt bra. Jag som sliten arslet av mig redan, nu ska jag prestera ändå högre.
Fan va vill ni!? Jag kommer blöda sönder inuti. Förstår ni inte det?

Såg mitt ex jag inte sett på 7 år. Long time ago. Psykist stört snubbe som jag inte minns namnet på. Han var 170 lång och vägde 51 kilo. GANSKA underviktig. Okej jag var inte mkt bättre på den tiden. Minns att han hota mig med att han skulle dö utan mig. Fan, sjuka värld. Hade så gott som glömt killen, ja det märks ju med tanke på att jag fan inte minns vad snubben heter.
Hmm var inte så länge iof. Mamma gillade inte att han var 16 då jag bara var 12.

Okej jag har tillbaka min dator, men nu fungerar inte den inbyggda kortläsaren och inte heller ljudet. Köpte en extärn kortläsare för 200kr. Rån.
Ja.. mitt liv brukar ju vara såhär posetivt..

Kul att dra igenom stan med Carro och Beccus iallafall. Saknar mina gamla godigar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0