Blod är tjockare än vatten

Min familj är mitt allt <3


Idag var jag lite materalist,
Köpte massa nya saker men lyckades hålla mig under tusen lappen.
Känner mig väldigt stolt då mitt största kap var ett par (äntligen!) svarta Wrangler byxor som jag fick för 199kr som innan hade kostat 899 :)

Satt med mamma idag dessutom vi snackade lite, om livet om det mesta.
Kom in på min barndom, hur jag var som liten.
Vacker som få, liten blond ängel som klarade sig bra i skolan, hade mycket vänner och var lycklig.
Mamma och pappa glömde bort mig lite då Christine alltid haft det jobbigt i skolan.
Dom la ner mycket energi på henne och tyckte att jag var så duktig hela tiden så jag klarade mig.

Plötsligt sa mamma;
"en sak som jag alltid tänkte då när du var liten.. Jag kommer börja gråta"
Jag bara såg på mamma då hennes ögon fylldes med tårar.
"Jag älskade att se på dig, din lycka, du klarade dig så bra själv och jag tänkte alltid. Tack för jag fick en dotter som klarar sig på egna fötter och som man kan sitta på och som man i smyg kunde beundra"
Då brast jag. Jag och mamma satt och grät i tio minuter sen sa jag
"förlåt för jag inte blev så lyckad som du hoppades"

 

Men jag ska lyckas.. det lovar jag er.
Och ni.. Jag älskar er.
Å E L C J
/ JH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0