Have someone stolen youre smile?



Jag vänder ut och in på mig själv.
Som ett litet barn blundar jag hårt,
allt det här blev för svårt.
Du gjorde allt så perfekt,
fick mig att se att jag är defekt.
Den här världen passar inte mina drömmar
det är ju dig jag behöver glömma.
Med mitt hjärta i din hand,
förvandlar du mitt syre till sand.
Det blir som att andas med astma.

Johanna - 12/1 09





Idag: Tröttnat. Vågar egentligen inte känna efter. Dina tomma hot är för hårda. Det gör så ont att vara människa. Och vara så ful och infekterad som jag gör det inte lättare. Meningen med livet försvann ioch med det att jag insåg att min envisa används för fel saker. Jag har en ide. Men jag får inte. Du skulle göra för mycket.
Jag tog min syster på orden. Fotografera absurda äckliga saker. Den fungerade. Jag har lyckats att inte göra några "dumma" saker. Jag har bara fortsatt att göra som jag brukar. Tvingat bort med hjälp av ditt vackra perfekta ansike. Jag orkar inte ens försöka dölja någonting för mig själv. Inte idag inte nu. Allt jag kan tänka på är ju ändå du.
Som om någonting skulle vara hämligt när det gäller mig?
Du läser mig ändå som en bok.
Men vem är du för mig?
Jag vet inte om jag ens känner dig. Om du ens finns som du säger att du gör. Det är inte ditt fel. men jag kan inte sluta försöka hata dig. Försöka stötta bort dig ur mitt sinne. Istället brister benen och jag sitter här. Förstörd äcklig.
Jag är misslyckad, inte missförstådd. 










If this was my suicide letter i would tell the once i love to continue living.
I would tell them that my last year brought me lots of joy and memories.
Some of them is the once i can't handle. My hole life have been sutch a fucked up mess.
Belive me, Ive been trying for you for so long. I never going to be okey.
If this was my suicide letter I would never told you that it was.
I would tell my best friend that if he die I died for no reason.
Couse he gave me the best days of my life.
That i love him forever and ever.
And one of the reasons why I died was becouse I just couldn't stand his pain.
The pain I gave him.

If this was my suicide letter I would tell my family to grow stronger,
to have me on there mind and continue fighting for me.
That they could make it without my messed world.
I would tell my sisters that they where the sweetest thing on earth.
And Tell my mother and father that I didn't die couse they failed. I failed.
That I love everything about them.


If this was my suicide letter.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0