Thinking about sinking.

The scars run deep inside this taton body, this things I take to my grave.



Vissa saker är födda att bli,
andra födda att ändra.
Men hur vet man i vilket sits man sitter?
om världen ska ändras efter dig eller du efter världen?

Sommar?
Ah det känns inte ett dugg.
Dock blev jag alv inspererad efter att ha tittat på hela sagan om ringen triologin.
Jag vill vara älva :D
Men vilken liten flicka vill inte det?
Jag lever ju i en egen liten värld.

Ibland tänker jag faktiskt på det han brukar säga.
Emo?
Kanske är det precis det jag är.
Haha.
Hej Jag heter Johanna, jag är 19 år och emo.
Låter kanske inte så vackert.
Om jag vore 14 kanske det hade varit bättre.

Man kände sig så stor när man var liten.
och nu känner man sig större,
hur känner man sig då när man är gammal?

Nä det är nog dags att släppa ut det långa röda håret,
öppna dom stora gröna ögonen.
Acceptera min vackra kropp
och gå vidare genom livet.

Jag andas därför lever jag.
Jag kan skratta jag kan se det är härligt bara det.
Detta borde kallas lycka. 


Varför gör det inte det då?

Kommentarer
Postat av: föredetta körkorts handledaren

Grattis till körkortet FFS!

2009-07-18 @ 12:51:22
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0