Suck my ****

Sometimes the only true Is the only thing you can't belive.



Jag är verkligen sämst på att skriva blogg nu för tiden.
Det händer ju faktiskt ganska mycket saker i mitt lilla liv.
Hmm.. Anteckningar är nog inte min grej.

Okej låt oss stolpa upp det här.

1. Klarade körkortet! Äntligen. Den 16/7 -09 så nu behöver Johan bara lära mig vårdlöshet i trafik istället :D haha

2. Jobb på modelhouse idag. Ska börja jobba i morgon.

Grillade på mammas landställe då jag lyckades med körkortet. Jag Becca Rauli Johan Mats och mamma :)
Det var mysigt och mamma köpte cocosbollar till mig :)

Grillade senare ute på Johans landställe på Lisö med nästan hela Johans familj. Hans syster kom hem från Belgien ett tag. Det var också jätte mysigt. Drack vin hela kvällen :)

Sen var vi ute med Johans mamma och Jonny. Poker run i Sandhamn. Åt på en jätte fin restaurang med extremt god mat. Länge sen man var ute på sjön. Men ack så skönt det är.
Brände mig dock. Och fick hålla mig nykter då jag skulle köra hem :) Men det gick bra.

I morgon ska man först till Jobb torg till en machare. Sen blire att jobba 4 timmar.
Sen äre jobb på torsdag igen fyra timmar.
Sen drar man till GBG och U2 på fredag :D
yey.


Wishing for some reason.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0