Sommar (?)

Hey, Why you look so sad?
Tears are in your eye,
common and talk to me now.
Dont be afraid to cry,
let me see you though
Couse I can see the dark side too.



Mycket har hänt, men mina fingrar har skapat extremt lite.

Breakdown. Men det känns onödigt att ta upp sånt skit här,
Som min livscoach brukar säga : Det är historia.

Därimot, har det hänt roliga saker också.
Den 30/6 - 09 åkte jag och Johan med Simcan (Mats bil) till Nynäshamn och lackerade mitt ben,
Eller ja, tatuerade det.
Blev hur snyggt som helst.
Dock blire inte mycket bad för min del nu, blir på tisdag om vädret tillåter.

Helgen spenderade vi i Västerås, Power Big Meat.
och jag som åkt dit för min väska fick inte den.
Men det var ganska trevligt ändå.
Lite synd att man inte fick åka nå raggar bil när man väl var där.
Men istället fick man ju faktiskt sova trångt och mysigt ? I baksätet på en Jeep.

Owh, får inte glömma en av dom absolut mysigaste stunderna dessa veckor jö.
Jag och Johan hade polerat simca hela natten och bestämde oss för en liten foto session.
Men vi ville ha det perfekta ljuset så vi väntade till klockan 3 på natten, på den vackra sol uppgången
och fottade kärleken vid en strand.
Så mysigt.
På hemvägen var vi därimot extremt trötta och eftersom Johan var lika trött som jag fick ju inte jag sova i bilen.
Så jag och Johan hade istället en riktigt het tävling (fula miner).
Det var jävligt kul då iallafall :D

Och igår då?
Beccus var lite ledsen och eftersom Johan har köpt en av dom sötaste bilarna i världen. En Fiat 126 - 76 så drog vi med Becca i det väldigt lilla baksätet och tog en cruising länga igenom stan.
Tack som fan Johan <3


Så..
Live and let die.


Fiat :)


"The only thing that last's forever is the soul of the song"


Soluppgång över våran vackra stad.


Simca .


mer simca.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0