Youre fucked.

Someday maby I can let go what you gone to me.. but now youre fucked.



Du har bränt alla dina broar nu, bara försvinn ur mitt liv.
Du behandlade mig som  en billig fitta en lång tid..
Jag trodde du byggde upp mig men du rev mig.
Jag bytte telefon nummer för att bli av med dina tomma hot.
Du förstörde ett liv jag kanske fått om du inte varit ett stort jävla skavsår.
Sen när du vill läka allt och jag ger dig chansen sabbar du ALLT..
Enda anledninge till varför jag gav dig 100 chanser var att jag var så jävla naiv och blåögd.
Men någon.. min bästa vän.. öppnade mina ögon och lät mig inse gvilken jävla labil idot du är.

Så försök inte ingen.. blunda för du finns inte i mitt liv längre.

You are so gone now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0