Why do you care?

Ive never met the love of my life but ive heard the band to make it easyer.
- Goo Goo Dolls-
"What you feel is that you are, and what you are is beautiful"



Sex and the city
ett helt nytt perspektiv på livet.
Fan,
jag förstår inte varför jag går runt och klankar ner på mig själv.
Jag är vacker.
Vad fan har jag fått alla andra tankar ifrån?

Okej jag är människa, jag har skravanker, såklart!
Som alla andra produkter i den här världen är det någonting som inte passar.
Men varför ändra på dom?
Det här är ju jag?

Jag ska leva med mig själv resten av mitt liv, varför bara inte inse att jag är perfekt.
I min värld.
Jag är precis som jag ska vara, för det var såhär jag var tänkt.

Min insida är om inte ändå bättre än min utsida.
För varför skulle jag annars lyckats träffa dom människorna som står mig närmast rakt i hjärtat?
Ni gör mig vacker.
Jag förstår inte varför ni inte tänker detsamma.


Dags att inse att hur mycket pengar man kan lägga ut på plastik operationer är det bättre att spara dom så man kan köpa någonting man verkligen vill ha.
Som en lambogini :)

Jag kanske börjar bli gammal i min tänkade, men vafan! Jag är 19 , jag är vacker, jag drar till London i Augusti jag har hela livet framför mig och vem kommer jag spendera livet med?
Jo mig själv!



En sak till.
"Min nya gaddning.
Till dom två som hållit mig på fötterna under alla år jag hatat.
Jag älskar er, jag älskar oss.
Vi är föralltid, hur mycket vi än försöker kommer blodet alltid vara samma
."

hehehe
(Fotograf: Johan. In the garage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0