Vattnet gick!

And when youre trying, the water goes.
Im damned.




Ja som sakt,
jag gick upp i morse i vetskapen om en mysig dag.

Fick två goda nyheter, mina lärare låter mig pröva i två ämnen och i morgon ska det ta itu med.
Vandrade iväg till tvättstugan och såg en man i mitt tvättrum.
Insåg då att jag sett fel på tiden och att min tvätt tid var en timma senare.
Så jag drog mig upp och knöp ner bredvid Johan igen.

Så dax igen.
Ner till stugan.
Allt gick som påräls.
Tills sista gången skulle jag hämta ut tvätten.

Nemen NEJ.
Då hade allt vatten i hela min lägenhets länga gått och dött.
Så jag kan inte spola toaletten, kan inte durscha inte diska och inte tvätta.

Så hem igen med en fet påse blöta kläder.

You go girl!

I put my trust in you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0