Nothing gives everything takes.

Its hard to hold your head high while your lying down.








I dina ögon är allting perfekt.
Men i mina är det bara jag som försöker skapa en perfekt fasad, som vanligt.
Jag bröt ner mig själv idag i alla förvirrade tankar och i all panik.
Jag behövde någon där och jag hoppades att någon skulle vara där.

Liggandes på min säng kom hon in till mig och kramade om mig.
Det var allt jag behövde just då.
Närhet är allt man behöver ibland.
Jag behövde någons.
Därför har jag inte kunnat sluta krama på honom.
Dessutom skrämde hans ord mig från vettet.
Jag vet att allt som kommer ur den käften är sant,
genomtänkt, det har blivit till poesi i hans huvud.
Därför ser man inte en lögn i den människans fläckfria ögon.

Önskan att kunna vara någonting mera gör känslan outhärdig..
Hanskas med situationen så bra jag kan, men vad kan jag?


Handcuffs from above is fucking up.. closing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0