Ive got a heart full of pain and a head full of stress.

I don't know what it is that make me feel like this.




Snart är körkortet mitt ! :D
Håller på att kollar bilar på blocket just nu.
Har tre bilar som jag vill ha antingen
en Mazda 929 - 77a två dörrars.
eller en Bmw 3 serie resten spelar inte så stor roll bara inte touring
eller en bubbla (:

Corsan är föralltid i mitt hjärta men jag vill ha ett roligare åk (:




Och utom materalisten Johanna då?
Jodå, jag tänker glada tankar och lyssnar på rockabilly och Eddie Meduza när jag känner mig nere.
Onödigt att gå runt hela livet och vara olycklig.
Ska fan börja se saker från den ljusa sidan och tänka mig livet som mitt och Dellgrens motto, då blir det jobbiga bara bra isället.
Okej förrutom Live Love Drink And Die ;)
Ödet, allting sker av en anledning och allting är för att allt kommer bli bättre.
Är det inte så?

Dags att plocka fram och leva ut alla visdomsord jag hört genom åren.
"Life is a bitch then you die"
"Är man posetiv som fan går allting bra"
"Det är inte fel på dig, det är fel på din inställning"
"När man hamnat längst ner kan det bara bli bättre"

Okej det e ju min optimist Johan som får det mesta att bli lätt.
Fan va jag älskar dig Killen (:
Den vänskapen vi har är bara helt perfekt.


So for later,

8 dagar kvar tills man blir kärring ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0