Håret = Identiteten?

All I could do was touch her long blond/black hair.




Det kanske är sant som dom säger,
din hårfärg färger hur du är som person.

Blond så är du en bimbo som är puckad.
Brunett är du vanlig.
Rödhårig är du smart eller snarare nördig.
Svarthårig så är du antingen turk eller svartrockare.

Och om det nu är så, varför färgar vi då håret?
I sånnafall borde jag ju vara riktigt jävla puckad som går från puckad bimbo till nörd, eller?

Idag lyckades iallafall hela mitt hår förstöra min dag.

Håret såg hur bra ut som helst igår kväll, såg busigt och mysigt ut.
Så jag antog att det skulle vara lika snyggt efter jag durschat och sminkat mig.
Jag såg helt otrolig ut utom att mitt hår såg ut som ett jävla offer.
Jag drog i hårspray i håret och hoppades på det bästa,
men det blev bara värre.
Så nu är jag körd.

Förbannad, irriterad och ser ut som ett jävla cp mongo.


Jävla I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0