Falling deeper.

Happy thoughts always resluts in sad eyes.




Då var hela lägenheten ren,
och varje del av mig värker av både smärta och ensamhet.
Kanske inte så bra att städa när man är sjuk.
Men vad gör man inte för att försöka dölja sin inre smärta med någonting,
distrahera alla tankar och känslor som gör en galen.

Jag känner mig helt slut,
ingenting går som tänkt.
Inte ens mina nya inköpa prylar kan få mig mindre frustrerad.

Köpte en diamant ring och en klocka för 13 kr idag.
Otroligt vackra, men kanske skulle passa bätte till en vacker människa.

Frustrationen tar över mitt normala medvetande.
"normala" kanske passar bättre,
jag är som en tickande bomb som snart slår ut sig själv.


-I can't live with or without you-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0