So tragic

I can't remember all the times Ive felt like this.
When I stumble and fall.
I dont seem to find a reason with the work ive done.



Inge bra att sitta hemma hela dagarna, jag blir riktigt deprimerad av det.
Kollade lite bilder på internett och insåg att det här fungerar inte.
Jag måste byta spår..
Hitta någonting annat kreativt att hålla på med.

Det känns inte som om det går bra med min redigering eller fotografering, jag har liksom ingen styrka eller motivation.
Antingen måste man vara jätte deppig för att hitta känslan eller jätte glad. Eller bara någon känsla överhuvudtaget.
Man kan inte känna sig likgilig. Det fungerar inte då.

Dett blev mitt tragiska resultat.


Johan ta mig ut och få mig att fotografera.


Kommentarer
Postat av: Johan

Okej, det blev ingen fotografering igår.

Men det var väll kul med lite filmning och sladdning. Idag kan du ju pyssla med redigering om du vill. :) Det kommer mera...

2009-12-16 @ 06:16:56
URL: http://skon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0