Om skratt förlängde livet.

Now then everything is like it used to be, ive recognized im getting old.




Johan kom hem igår, det var mys.
Satt och kollade på Alpha Dog, vilket hemsk film. Fick sitta med Anna i telefonen för den var så extremt ångest framkallande. Inte visste jag att TV4 kunde ha sånna filmer.

Hur som helst, denna morgon har jag bestämt in en make up konsulation med Lina. Jag är ju så gott som klar nu.
Bara praktiska provet i Januari, den äre klart.

Och påtal om systrar, kolla Ch vad jag hittade :)



och denna :D



och denna trodde jag var forever lost :D



Hoppas ni andra läsare uppskattar detta lika mycket som jag och min syster,
Vid det här laget borde ni veta att jag har väldigt dålig humor :D

Time to do something


Kommentarer
Postat av: Johan

There was en giraff in my loft.... lalala.

Där har du en request till nästa inlägg! ;)



2009-12-07 @ 16:36:56
URL: http://skon.blogg.se/
Postat av: Christine

ii seee things I see things with my eyes! Lalalla

Kuala lumpur! Kuala lumpur!



Love it!

2009-12-07 @ 23:01:05
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0