Om idag

So today kids it wont be any smart lines here, today something else.
"Alltså tänk om jag kallade mig fotograf, och jag hade en kamera. Men jag visste varken hur kameran fungerade och heller inte hur man tog bilder. Kan jag verkligen kalla mig fotograf då?"
"eeh.. nej"
"är inte det samma sak att säga att man är raggare men inte kunna mecka med bilar?"
*asgarv*

(Johanna i ett nötskal, sytandes på en person. Johan tyckte det var kul)




Idag var jag hos älsta systern Hallin. Hon blev fick en makeup. Samtidigt prövade jag att sudda hennes ögon. Tänkte att det blev snyggt i min fotobok som jag dessutom skickade in idag. äntligen.



Blev faktiskt väldigt nöjd då Lena (min lärare på makeup kursen) sa att kan man sota kan man allting.
Så vad tycker ni om resultatet?`


Får inte glömma att min kära mamma var på middag igår, det var riktigt trevligt.
Sen kom pappa förbi på en kaffe idag, känns nästan som om min älskade far börjar söka sig tillbaka till sina döttrar igen :)


Okej förlåt Johan, sen mitt förra inlägg hade han en request, jag kan inte räkna på fingrarna hur många gånger han satt igång den låten och terrat upp mig ur sängen. :P
Man kan väll säga att giraffen är johan och den arga jäveln är jag :) På morgonen om inte annat.




I morgon äre bedminton :)

Kommentarer
Postat av: christine

Vad fint! Jag vill också ha fin sminkning ju.. jag ser ut som en grodan boll..

2009-12-12 @ 00:08:13
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0