Och så är det ensamt.

No one forced you to do anything, but if you dont listen to anyone you cant blame anyone but yourself.




Japp.. ännu en dag av hemma liggande. Börjar det kännas som du läst det förrut?
Vore kanske inte så konstigt då mitt liv sen studenten stannat till. Som om någon tryckt på paus och jag hittar inte play knappen.

Och som det värkar så är jag riktigt deppig, känns som om jag håller på att gå under.
Det är mörkt, kallt och ensamt.
Så i denna mörka grop måste jag ändå försöka tänka kreativt.

Hudkrämer är ju någonting alla letar som galna efter, vad ska man ha? vad ska man inte ha? ska man köpa det dyraste för att det är dyrt? Jag har ett bra tips.
Jag har såndär riktig problem hud, lite torr här och fet där och finnarna invaderar mitt ansikte och värkar grävt ner sina rötter djupt.
Framförallt behöver jag återfuktande och scrub.

I en länge tid har jag prövat Cliniques serie den är riktigt bra om inte för att säga helt underbar. Dock finns det ett litet problem, den tar slut fort och kostar en förmögenhet.
Start paketet ligger dock bara på 650kr men detta räcker inte länge.
När du sen ska köpa ny hudkräm är det 500kr för den, och 800kr för scrub som man heller inte får med i paketet.

Jag har hittat min lösning, (oj va reklam det där lät)
Men iallafall, helt naturliga ämnen och 1700kr sen har man en serie som räcker ett år.
Med ansikts rengöring som även tar bort smink (!) En djuprenjörande scrub som innehåller jojoba olja.
Ansiktsvatten, en underbar balancing creme och sist men inte minst, en SUPER mjuk ansiktskräm så man blir babyface i ansiktet.

Den går dock endast att köpa av vissa återförsäljare som säljer för Alovera, varav jag. :)





How could this happen to me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0