New day. New ways.

Still inlove with all your sins were you stop and I begin. And I.. I be waiting.




Jag är verkligen inte en duktig bloggare.
Hur som helst insåg jag att jag hade lite att skriva om.
Först och främst.
Grattis Johan som nu bestämt sig för att bli konduktör.

Och Grattis mig själv som sladdade ensam och fick ett VG av herr skön.
Det kändes bra, speciellt då han var helt chockad över att jag lärde mig så fort och att jag rattade över förväntan.
Det gjorde min natt.. eller hur man ska säga.

Dessutom Tack mamma.
Jag Johan och Mamma gick och såg Avatar med henne. Helt underbar film. Går runt i som en liten Avatar dvala nu. Tror alla skulle gilla den. Och om inte handlingen budskapet. Verkligen långt över förväntan och vi såg den med 3D det var riktigt häftigt.



Ni borde verkligen se den.

Sen fick vi middag av mamma. Det var riktigt gott.

Tack mamma.




Om ett litet tag uppkommer även en tävling mellan J och J. :)

Kommentarer
Postat av: J

Jag tror J kommer vinna tävlingen ;)

2009-12-23 @ 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0