När jag räknar glädjeämnen räknar jag alltid dig två gånger.

I wont always love what I never can get.



Mysig helg, känns riktigt bra. Får återkomma med bilder på lucia crusingen sen.

Igår vare julmarknad och mensverksdag. Men det var mysigt i gamla stan, det hade ju fallit lite snö, dock regnade det mest när jag och johan vandrade i stan.
Sen blev det parlamentet, det var kul.

Nu är min julångest över iallafall, är klar med alla julklappar utom Christines och Johans. Härligt att ni två är mina enda läsare och nu vet ni att jag är jätte dålig och inte är klar mer era.
Men ni förstår skillnaden på julafton :)

Dessutom kommer jag och Johan trotsa Christine och köpa någonting åt Tobias ändå. Får se vad vi kommer på för någonting roligt.

Åååh längtar till julafton då alla kan öppna sina paket och bli jätte glada.

Jag satt och funderade lite och kände att ingenting är tillräckligt bra att ge Johan då man förtjänar någonting såntär personligt, men så kom jag på att jag borde skriva en låt till honom. Men det får bli senare då.

Okej ännu ett tråkigt inlägg, men jag lovar att bättra mig :)


Kommentarer
Postat av: crickan

bara 2 läsare??? jag tror det e flera... /C.

2009-12-14 @ 21:18:09
URL: http://www.crickan.se
Postat av: christine

Du är gullig du. Jag gillade iaf kjolen. Men jag har matchproblem för jag är blek, ful och lönnfet:P Vilket jag planerar att fortsätta vara då december är frosseriets månad. Vad jag läängtar till julafton det ska bli så mysigt:D!



Men den brun utansolcremen jag använder blir man faktiskt inte gul av. Det blir en fin ton:)



Puss puss!

2009-12-15 @ 23:11:29
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0