And I am trapped.

I could't knew it was going to be like this, before it happend.




Och så sitter man här vid datorn igen, var så skönt att ha Johan hemma i fem dagar så man inte behövde känna sig så extremt ensam och onödig.
Men nu jobbar han igen, och jag får inga jobb.

Jaja, Julafton var underbar, efter några små dåliga saker som hände blev allt i slutändan väldigt bra.
Och många blev vi också, och som vanligt massor med paket, fast vi sa att vi inte skulle köpa någonting alls.
Typiskt såklart.

Fick ett riktigt fint halsband i swarovski kristaller. Sen fick jag jätte fina smycken av min syster. Och av Johan har jag ju redan fått forden, men nu fick jag en baslåda också :D Skit nice fatta poppa lilla den bilen.
Så här är en bild som passar alla mina julklappar tilsammans.



Yey,

Men det är egentligen inte varför jag är trapped, det är pågrund av böckerna jag fick av min mor.
Twillight böckerna, sitter som fast smetad på ettan, jag älskar verkligen dom.
Jag som inte ens ville ge dom en chans i början, sen såg jag filmen och nu läser jag boken.
Det är som att filmen är en teaser och nu får man hela alltet :D

Hittade en bild på syrrans blogg (http://dissys.blogspot.com)



Gillar denna bild som fan, och som ni kanske vet är det huvudrolls innehavarna i filmen.
Alltså Bella och Edward :D


Time to read.
måste blir klar med ettan så jag får reda på mer :)

Kommentarer
Postat av: Goffe

ALLTSÅ, jag börjar typ gråta när jag ser den där bilden! dom är så fina! JAG ÄLSKAR DOM!!!!!!!!!

2010-01-06 @ 13:01:09
URL: http://goffe.blogg.se/
Postat av: Goffe

hahahaha, var tvungen att kolla igen! alltså... kristen är ju svarthårig på den där bilden... tänk om man skulle kisa och bara för några sekunder föreställa sig att det var jag... DÅ SKULLE JAG HA SUTTIT BAKOM ROBERT PATTINSON PÅ ÄR MOTORCYKEL <333

2010-01-13 @ 21:19:53
URL: http://goffe.blogg.se/
Postat av: Goffe

EN*

2010-01-13 @ 21:21:13
URL: http://goffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0