Tack mamma!

She is a little run away..



Du ska veta hur underbart det är att vara tillbaka i livet igen.
Okej Ps3 är lite arg på mig. Men när jag startar om datorn blir det säkert bra.
Någonting som ni kanske inte vet är att jag varit urfunktion pga mindre skador på min älskling.
RIP Philips.
Men jag har ju en ny darling nu.
Dock var vi som Dellgren utrycker det buddys väldigt länge.. Min första alldeles egna dator.
Första datorn jag redigerade i ps med.
Ja som fick ta mina första riktiga bilder.
Föralltid i mitt <3


Fick reda på lite tråkiga saker.
Så att säga. The D day DiD't go my way. Mer om det senare. Det är mellan dig och mig Joehan.
Men skam den som ger sig som min visa man brukar säga. Eller ska jag kalla honom för min livs coach?

Mer tråkiga nyheter på eftermiddagen,
Men sånt löser sig alltid.

Folk har frågat mig hela dagen idag hur jag mår.
Men jag har faktiskt inte mått särsillt dåligt. (:
Se det posetivt som fan.


Så Här är min Livs Coach och absolut bästa vän, Finns ingen som du <3
Med dig omkring mig har jag sommar jämt. 





Slutligen min nya fästman. I slutet blir det ju så. Jag är kåt iallafall :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0