Skönhet,

Va konstigt ordet skönhet plötsligt blev.. :/




Idag har jag haft mycket saker på mitt sinne.
Först och främst att jag är arg på min syster. Hennes blogg är underbar men just i denna fråga inte för min plånbok.
http://dissys.blogspot.com/
Jag blev så himla kär i massa saker på hemsidan hon länkat till.
Dock sa hon att det är ju en jätte bra student present och det tyckte jag också.
Smycken är verkligen Skönhet.
Skön(är fett)het ;)

  

Tre stycken äckligt vackra armband. från http://kyssjohanna.jetshop.se/.

Första : "A dream is a wish your heart makes" - Så jag.
Andra : ""If sisters were flowers, I'd still pick you. I'd let the sun shine so you'd never be blue. I'd show the world how beautifully you grew" - Jag älskar mina systrar.
Tredje: "imagine" - Pappa <3
Fjärde: "Mother" - Mamma <3

Min familj, älskar er.
Johan, Älskar dig med men du tillhör ju min familj nu.


Sen ett äckligt vackert halsband som jag blev über kär i, skulle passa mig som är tids optimist också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0