Påsken.

Då får vi börja med att gratta två av dom vackraste människorna i mitt liv.
Hoffa som fyllde 19 10 april AKA Långfredagen. Grattis på dig älskling.
Och
Min älskade stora syster som blir 29 i dag. Älskar dig.




Lördag;
Först blev det en liten bagatell på morgonen. Och ja jag vet brandbilen är röd.
Den bagatellen fick jag lida med resten av dagen..
Jag och Johan åkte till Fruängen och åt lite lätt jätte varm och mysig dag.
En latte och en macka fick stilla behoven en stund.
Sen åkte vi förbi Johans Mamma och hämtade hans tvätt men under tiden låg jag på deras
grön mossiga gård och bara njöt. Vackra vår.
Några cider ett badrum och påklädnad kom Tobias och Christine i toyotan och hämtade oss.

Så satt vi där Jag, Mamma, Mormor, Christine, Tobias och Johan och åt majskyckling ägg, cigg, sill och potatis gratäng, efterrätten var en genom god chocklad kaka som mamma hade gjort.
Det var riktigt mysigt.
Sen åkte vi till Sjätte tunnan i gamla stan, där mötte vi upp Anna <3 och firade Tuvas pojkvän Johan.

Världen är då allt bra liten, bara som en liten instickare.
1. Johans polare Bobby var tydligen barndomskompis med Tuva
2. Johans ex fästman är nu tillsammans med Annas Kusin Jenny.
Komiskt.

Sen åkte jag mamma Johan Christine och Tobias hem till mamma och spelade rappakalja.
Det gick bra, för jag vann :)

Sen blev det kollektiv hos mamma.
Mamma i min säng
Jag och Johan i mammas säng
Tobias och Christine på bäddsoffan

Söndag;
Alla vaknade hos mamma, vi satt och njöt av vårsolen på världens vackraste plats. Mammas balkong.
Sen tog jag och Johan en prommenad hem. det var verkligen hur mysigt som helst.
Sen var man svettig och jävlig och kastade sig in duschen.
Sen var det bara att klä på sig igen.
Kom tillbaka till mamma vid 5 och åt påskmiddag påriktigt.
Tack mamma.
Christine och Tobias åkte sen.
Saknar dig ju systser.
vid 19:30 blev det bingolotto för hela slanten och vi insåg hur mycket som förändrats.
Men det var kul fast det inte blev någon vinst.


Familje helg, blir det bättre?

Nu ska man över till syrran och terra henne i ett par timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0