Nu har jag fått nog av dig,

Nu har jag fått nog av dig,
Du följer aldrig med mig
och får aldrig mig att må bra.




Du

äcklar mig,
Dina utryck,
Ditt sätt att tilltala mig.
Det äcklar mig.
Hela jag fylls med äckel när jag tänker på dig.

Bra?
Ja kanske är det så,
men det stör mig så enormt mycket.
Varför var jag tvungen att få reda på vem du egentligen var?
Och då i samma veva inse att du är en sån jag alltid hatat.
Som äcklat hela min barndom,
umgåts med sånna som äcklat mitt utseende?

Nej..
Jag har fått nog av dig.
Och de gröna slem du förvandlats till..

Jag är för bra för dig,
Mitt hjärta är för stort för dig.
Du kommer aldrig ta dig egenom mina barriärer.
Aldrig förstå dig på mitt liv.
Det du visar är ytligt.

Jag är för vacker och för smart för dina äckliga ideal.
Nä,
För vacker, för smart, för SMAL för dina ideal.

Genom mina stål väggar får inga flera plats.

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0