Mirakel.

When the night has come
And the land is dark
And the moon is the only light we'll see
No I won't be afraid, Oh I won't be afraid
Just as long as you stand, stand by me

Ben E King. Från världens sötaste film. Om Vänskap.
Vår låt - Med världens bästa vän. <3





Helgen.
Min bästa vän (även kallad ängel av mamma) övningkörde med mig i flera timmar i lördags.
Sen blevre bil träff och race.
Och söndag blev det bråk.
Och jag tar på mig hela den fighten själv.

Dock i söndags, när jag tänkte på allt underbart du gjort.
Helvette människa, nu tror jag på mirakel.
Du är mitt mirakel.
Vet inte om du någonsin kommer se hur sjukt mycket du betyder för mig.
Du är för bra för att vara sann.
Då alla andra suckar åt mig, försöker du så gott du kan.

Vet inte hur många gånger jag försökt berätta för dig,
men en sak är säker.
Både du och jag vet.
"stand ´by me"

FFL. Såklart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0