Kära syster.

My love for you will still be strong.




Just förtillfället vet jag inte om jag älskar dig eller hatar dig, syster.
Du har fått mig till kvinna igen.
Det är dyrt att vara kvinna och många gånger är det rent utsakt skit.
Har verkligen blivit sjukt galen på att vilja shoppa igen.
Har massor av ideér på kläder jag vill köpa och saker jag vill ha på mig.
Smycken jag måste ha, skor jag dyrkar.
Det har försvunnit en tid då jag umgåts mycket med min manliga vän Johan.
Han är inte sån, han är ju trots allt man.
Är avundsjuk på honom många gånger för han är så sjukt snygg. Fattar inte hur man utan att tänka på vad man klär på sig kan klä sig så jävla bra. Okej det är inte kavajer och slips. Men det passar ditt/hans utseende.
Naturligt = Vackert.
Samma sak med sig syster, jag har sätt dig under många år i allt från fruktansvärda till sjuka saker. Och nu är du fan on the top of the hill. Din alldeles egna stil är så underbar. Du är så snygg. Förlåt, söt (;

Håller fan på att hitta tillbaka till mig själv, det känns underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0