Johanna ♥ Bilkörning

And I'm traveling past the ever-growing graffiti on the over-pass
I wave to everybody while I fly on past
Cause this racecar was built to last

Like a Racecar - Hawk Nelson




Jag körde bil med mamma idag.
Jag är så kär i det.

Men bara vi vet historien.

Så nu ska jag boka teorin igen för den gick ut i dag.
Skit också.
Så blire jävla risk 1a och skit med.


Men jag älskar körning. Älskar att köra bil.
Älskar Johans bil. Älskar min wunderbaum jag fick av Johan (Ed hardy jöö).
Älskar mocca ratten. Jag tror fan jag köper Golfen som första bil.
Johanna ♥ Sverker

Kommentarer
Postat av: Christine

Jasså, så du vill ha min klänning. Du kan få den för 50 spänn: P om den inte blir såld. You never now: ) Eller vill du ha den supermkt? Hittade den på gina för 50 kr kostade fan 250 i nypris. Du och jag ska göra seriös shopping när jag kommer till sthlm:P

2009-04-28 @ 21:57:28
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0