Fotograf Johanna

Nu ska vi snart ut och fotografera både Skyline och Evo,
Känns faktiskt riktigt nice.

Fotograferade dock lite Golf igår, men ägaren är lätt hetare :)
Blev så nöjd med den här bilden så den kommer snart upp på
www.Hallinphoto.com

   


Och min syster fick en riktig sexig/rockig/kvinnlig/grym bild.
Våran disskution idag var fan klockren.
Jag funderar faktiskt seriöst på att dra till köpenhamn och jobba som strippa ett år eller två.
Vore ju inte helt fel.
Får se, trött på stockholm iallafall.
Kanske ska bli migrant till Malmö så har alla systrarna hallin en varsin stad att göra osäker.
Skulle ju passa bra också.

Störst Stockholm Lina
Mellan Göteborg Christine
Minst Malmö Johanna

Haha komist jö :)


Johan, Nej jag har inte feber, jag lär mig vad ödmjuk är.
"Det är inte lätt att vara ödmjuk när man är så snygg som jag"

Kommentarer
Postat av: Christine

Love them! Och dig. Pussar! Juste kollade vad pussycat dolls har på sig, eller inte har på sig kanske man ska säga. Om vi ska vara dem få vi gå i underkläderna eller i dominatrix uniform:P

2009-04-26 @ 14:31:41
URL: http://dissys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0