Vad hände, när hände det?

I really don't know when you got that bad,
why do this things happen?



Förvirrande dag idag, känns som om man har gråtit slut alla tårar men ändå vet man att snart kommer det flera..
Vaknade halv ett av att en snäll själ ringde och väckte mig, hade säkert sovit hela dagen annars.
Sen ringde Dell och vi bestämde oss för att ses.
Så vi tog en fika hos mamma.
Jävla konstig dag, vart bjudna på en liter röd mjölk och en brownie Cheescake muffin.
Haha

Sen åkte jag och mamma och hälsade på morfar.
Det gjorde ont,
Min älskade morfar försvinner snart ifrån oss..
Fan alltså.
Försökte hålla humöret uppe tills mamma berättade att han bara har några dagar kvar att leva.
Jag kunde inte hålla emot mera,
Nu känns det som om jag väntar på någonting, hela kroppen är inställd på det och jag vet vad som kommer hända, men jag vill inte.,

Kom hem då Johan hade lagat en av mina favorit rätter, helt underbart gott.
Sen fick jag köra lite BMW för att inte ha kört på flera månader tyckte han att jag var duktig.
Ska ligga i som fan när det gäller det där nu..

I morgon blire plugga, morfar och sen kanske lite mer övningskörning ;)




Live today, couse tomorrow you may be dead.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag finns här för dig ;)

2008-09-17 @ 08:22:41
Postat av: L

det gör ont i hjärtat att höra... :/

2008-09-17 @ 14:34:40
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0