Sen sist,

Sleeping mind,
Sleeping brain..
Never want to wake up, in this world full of hate.




Vad har hänt sen sist?
Jo, min darling orkade inte längre hon heller, så nu är en BMW död och en Opel.
Inte lika kul kanske.
Fick köra Jeep igår dock, var skit kul :D

Den 16 ska man till kyrkan, min första begraving.
Aj, den gjorde ont.
Som pappa sa "Tiden kommer göra så det blir flera"
Så länge inte mina älsklingar dör ifrån mig i tidig ålder får jag väll helt enkelt finna mig i det.

Mammas nya snubbe är helt underbar. Är så jävla glad för mammas skull.. Det liksom lyser om henne och det gör mig så enormt glad.
I morgon ska vi på Ladies Night, det ska bli riktigt roligt.
Köpte världens vackraste outfit. Ska ha den i morgon.
Fick pengar idag men insåg att det så fan heller kommer räcka till den här månaden. Men helvette.. Vad ska man göra?



So.. Lets get drunk and don't remember anything tomorrow

Kommentarer
Postat av: L

Det är kul att prova nya bilar ju..

O förresten, ska vi ta o bli kompisar imorgon igen? :P



Pussogull/Mvh Line Pehrson

^^It's up to you ;)

2008-09-28 @ 12:44:45
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0