Morfar <3

May angels lead you in
Hear you me my friends
On sleepless roads, the sleepless go
May angels lead you in




Känns overkligt att du inte finns här som du fanns förut,
Känns som så bortkastad tid att inte varit där när du fanns här.

Som allting pekar mot, tiden läker sår,
och du kommer alltid vara levande i mitt hjärta och i mina minnen.
Men jag saknar dig,
ingen kommer ju någonsin kunna fylla det hål du lämnade efter dig,
Jag har ju bara en morfar, kommer aldrig få någonannan morfar än du.
Min snusmumrik, det är så jag minns dig..
Med din basker och ditt munspel..
I båten eller vid tv:n där du tittade på sport eller fångarna på fortet..
Vi brukade äta micro popcorn och jag fick alltid sitta på din stora mage..
Hur många gånger har vi inte tävlat om hur långt vi kom runt den?

Undrar vad som händer med din älskade båt nu,
som pappa sa när du sa att han fick den:
"Jag vill inte ha den, för ingen kommer att kunna ge den så mycket kärlek som du"

Ne det är sanna ord, ingen kommer lyckas hålla dom 60 hästarna i styr och ingen kommer lyckas få det mahogny träet att lysa som du fick.

Hoppar du kommer fortsätta vara stolt över mig, och jag hoppas du är där på min examen, fast du inte kommer kunna säga någonting.
Fan morfar, men jag kommer iallafall gå ut, det vet du.






Du lever här inom mig, föralltid. <3

Kommentarer
Postat av: L

Fyfan, jag börjar lipa nu...

Men som jag har tjatat om idag, han kommer att få det bra nu.



<3 you gumman!

2008-09-18 @ 23:23:52
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0