Jag behöver en fyrklöver.

My arms are not open, just becouse your is.




Det vilar en förbannelse över mig,
den här veckan har varit den längsta och hämskaste veckan i mitt liv.
Vart är turen i oturen?
Jo jag fick en bil av min morfar eller han lämnade den nog snarare hos mig..
Ska kolla va felet är på henne sen ska Johan hjälpa mig fixa det, sen ska hon bli lila och så ska det bli en ny stereo i den. Vore helt underbart om man fick körkortet snart.
Om skrället vill bli bra så får jag behålla den helt.

men utom en bil då?
Johans bil dog, skakis som ett jävla as va man, kedjerökte som en jag vet inte vad, tog mig ett ganska bra tag att inse vad som hade hänt.. Sen va hon bara död, stackarn pissade olja och bensin, och plötligt vart det en jävligt dyr resa..

Men just precis nu har jag 10,006kr och 66öre på kontot. 666 ;)





Give me some fucking luck before I die.

Kommentarer
Postat av: L

Surt det där med bilen!

2008-09-22 @ 21:39:02
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0