God morgon världen.

Like yeasterday.. Im burning inside.. before its too late.. Its nothing but a heartache.
Its a long road, and you face the world alone!




Gårdagens blogg inlägg var nog det simplaste och dåligaste inlägget jag kunde skriva.
Var på ett av dom sämsta humören pålänge,
kände mig framförallt bara dåsig och trött, med hur mycket saker som helst att ta itu med.
Vill be om ursäkt för det Johan. Du ska veta att du gör enormt mycket bra saker för mig.

Hur som helst,
Idag känns som en dag då jag fått väldigt mycket gjort för ovanlighetensskull.
Varit i skolan och ska strax börja med det hem arbetet jag tog med mig.
Att jag ens tog med mig det själv är ju lite av en chock.
Köpte ett nytt USB med 4G idag så nu har jag ju lite plats, undrar fortfarande vart mitt förra tog vägen.
Kanske Johnny fick med sig det när jag sålde laptoppen till honom.. Hoppas inte det.
Så nu sitter jag här hemma, köpte två par nya skor idag också, blev så förälskad i mina gympaskor, trodde aldrig jag skulle hitta ett par som jag föll för.
Ser ut som en kratta i håret idag.. bara för er som undrar.

Livet i sig känns ganska långtråkigt, jag jobbar, äter, sover, pluggar.
Förra hösten hade med sig så mycket färger, så mycket lycka och olycka.
Nu är jag bara olycklig, med vänner som iallafall älskar mig.
Gick runt helt ensam på stan idag, det är verkligen inte typiskt mig.
Köpte mat idag också, så Johan får lite i magen när han kommer hem.
Känner mig som en gammal kärring när jag tar hand om killen som ett barn.
Undrar om han hatar att jag gör det, eller om han tycker det är lite mysigt.
Vem vet vad som försigår där inne..

Nu tycker jag att jag har skrivit lite så ni vet att jag lever.

Btw, nu är det fan min tur att bli kär snart, nu är hela familjen Hallin lyckligt kära utom jag..
D-E-P-R-I-M-E-R-A-N-D-E

Live Love and Let Die.

Kommentarer
Postat av: J

Jag kollade om jag hade fått nått USB med mig men jag hade inte det. Så nu vet du :)

2008-09-11 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0