A fucking sick Carosell.

I never thought I'd end up here
Never thought I'd be standing where I am
I guess I kinda thought it would be easier than this
I guess I was wrong now one more time

I tried to climb your steps
I tried to chase you down
I tried to see how long I could get it down to the ground
I tried to earn my way
I tried to tame this mind
You better believe that I tried to beat this

So when will this end it goes on and on
Over and over and over again
Keep spinning around I know that it won't stop
Till I step down from this for good





Skolfoto i morgon, vilken jävla blåsning!
Spex, my as. Blir så irriterad, så idag har man lönlöst försökt komma på en lösning.
Fan!
Jag är redan så ful man kan bli, kunde jag inte få leka snygg iallfall då jag vet att jag inte är det.
Men nej, nu får man inte leka alls, för Rektorn tyckte att vi skulle komma ihåg hur vi såg ut om tio år.
Fan vissa kanske inte ens lever tio år till.
Och nu är mitt hår..
Dumt att min portfolio inte heller ville vara rätt, måste fixa det idag så det blir klart..

Bra saker idag?
Min älskling är tillbaka i sina rätta kläder.
Jag blev av med en riktigt irriterande människa.. Så skriver man inte snälla lilla du.
Mer?..
Jag ska få mina byxor lagade, komiskt.
Finns nog inte så mkt bra saker idag.. faktiskt.



.. fortfarande rött.

Kommentarer
Postat av: L

pessimist! come on! jag vill se jordgubben!! :D

2008-09-09 @ 07:07:28
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0