Stop ripping my heart out,

and now were talking,
your brain fucking me..
nothing else than raping my fucking thoughts..




Och som en dubbel inledning måste jag verkligen yttra mig:

Tack line!
Det var länge sen någon tog mitt parti sådär,
jag saknar att inte ha dig i skolan älskling.
Kom tillbaka till mig. :(
Hoppas du fåre äckligt kul i Thailand och att du tar med
dig så mycket ork att du går i skolan fram till jullovet!
Älskar dig.





Nu till någonting helt annat.

Det jag försökte förklara för dig igår, vägrade du fatta..
men om du ser tillbaka på dom senaste veckorna lär du förstå.
Lugna ner dig, har inte all tid i världen åt bara dig.
Så snälla efter du fått bilderna.
Var inte sån dryg jävla fan utan dra bara..



Jag vet att medelandet innan inte var det vackraste, men en dag kanske ni vill lära er att se livet ur mina ögon.. och där har du det. Allt jag älskar allt jag hatar..


Live life like love lived a lifetime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0