Ord.

I mitt hjärta stannar du..


Det är svårt att stå, svårt att gå, svårt att andas..
utan dig.

Vi slutar älska oss själva om ingen älskar oss.

Vem vet det du gömt i ditt hjärta?

Följ ditt hjärta så får själen frid.

Jag vet inte hur länge till jag stannar kvar.

Det känns som om jag andas med asma.

Livet är ett ord .. Värdelöst.

Om kärlek är lyckans drivkraft.
då är olyckligkärlek smärtans.


Love me or I'll be gone.

Jag tänker inte hålla fast länge till.

Jag har ångest och jag kvävs.

Få mig att sova..

Jag vill inte..

Jag kan inte stå längre..

Du gjorde mig illa genom att finnas till.

Du blir aldrig min men jag är föralltid din.

Kärlek ½

Det spelar ingen roll längre för jag är ingenting utan dig.

I wanna bleed.

Jag är trött på livet.. så trött på livet.. så trött på ord.. så trött på kärlek.. så trött på ensamhet.. så trött på lycka.. så trött på föda.. så trött på solen.. så trött på mörkret.. så trött på dig.. så trött på mig själv.. så trött på att existera..


skjut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0