Om du..

Though my heart can't talk you never gonna know the secrets inside.




Det är bara ord,
det är känslan som räknas eller?
och den här kommer du aldrig veta något om.
Du kommer aldrig veta,
och om du visste skulle du ändå inte förstå.

Två världar, på en planet.
Du existerar inte i min och jag passar inte i din.

Men utan dig..
Jag kan inte se..
Det går inte att se en evighet utan dig.
Tanken får mig att känna ångest,
jag vill spy, får ingen luft, tankarna är ingenstans.. död.

Dödsångest, det känns som det.
Ett tomt hål blir mitt hjärta utan dig..

du är som en infekterad del, som någonting jag behöver..
men som är infekterat och antingen skär jag av det, men förlorar en del av mig själv.
Eller så låter jag det sitta kvar och infektera resten av min kropp,

Snälla.. hjälp mig..
för jag orkar snart inte en dag till..



Känslan är för nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0